#5 Ramadhan Story

                                                             

Hati sangat tidak tenang sekarang..
Selepas bergaduh dengan dia..saya rasa nak marah semua orang..
Disebabkan ego yang tinggi dalam diri ini saya tak minta maaf dengan dia..
Dia ?seorang yang suka menganggu saya..
Saya tak suka dia..tetapi kawan saya suka cakap dia Jodoh saya?
What?
Hampa ingat saya suka sangat dia yang mulut kepoh tu?

Lepas bergaduh saya dah tak cakap dengan dia..
Walaupun pergi Library duduk satu meja tapi saya abaikan dia yang duduk sebelah saya..Sebab saya terlalu sakit dengan perangai dia yang sangat menyampah!

Dia pun macam faham kenapa saya diamkan diri..
Saya tak nak rapat dengan dia dah!
Rasa menyesal sebab kenal dengan dia..sedangkan saya boleh berkenalan dengan orang lain lagi

Seawal pagi lagi kami dah bertemu..saya buat tak nampak sebab saya terlalu tersiksa dengan amarah yang mencengkam di dada..

Dalam hati berdoa agar dia tak pergi library..tetapi tekaan saya sangat meleset..
Saya rasa nak balik waktu tuh tapi.kerja tertanguh lagi..
Dia datang ke meja saya dan kawan perempuan..
Dia ambil kerusi sebelah saya lalu dia duduk..sedangkan dia tak menyapa saya..
Saya rasa saya susah nak bercakap dengan dia lepas ini..sebab sikap dia yang menyakitkan hati itu saya dah kecewa sangat..walaupun dulu saya suka&senang bila berkawan dengan dia dulu..

Saya terus ambil keputusan balik rumah sebab dia dekat dengan saya..
Saya dah kecewa dengan sikap dia!

Hari ini juga mood saya hilang&hari ini jugak saya dapat tahu perkara yang membuatkan saya rasa nak menangis.
Saya tak suka nak bergaduh dengan orang tetapi orang yang cari gaduh dulu dengan saya..
Saya rasa bersalah dengan dia sangat-sangat!!!

Ya ALLAH!dugaan saya di bulan Ranadhan ini..Berat hati ku ini..tapi semua ini dugaan-mu Ya ALLAH ku terima dengan seikhlasnya

 

Comments

Popular posts from this blog

Programme Visual Culture Studies Uitm

Jgn GIVE UP !

Story of Life