kegembiraan dalam kesedihan

                                                        Assalamualaikum :)

     Woooootttt wooootttt!apa khabar semua?sihat?Ya ALLAH sekarang sibuk bangattt dehh sampai dah tak sempat nak merapuu dekat blog nih..heeeee :)
Cerita raya dah lepas so sekarang semua pakat sambung belajar balik..haha..exam pun dok memanggil 'alia cepatlah jawab aku..haha' kalau mimpi macam nih compem ketaq kepala macam rashid..haha (actually rashid tuh classmate..dia suka goyangkan kepala..bila dia buat mcm tuh satu kelas ketawakan dia..haha)

   
    Bila dengar dia luahkan isi hati dekat saya..saya kaku!saya nak nangis!dia kawan saya kenapa perlu saya khianati dia?dia seorang yang baik tetapi sangat annoying kadang-kadang..saya selalu jugak bersabar dengan karenah dia yang agak chilldish..tapi tak apa saya sayang dia!sayang sesangat!

    Dulu dia semangat saya!tapi sekarang..entah..hati saya kata

'eh perlu kah rapat dengan dia?'
'eh dulu dia buka aib kau'
'eh dia selalu belanja kau'
'eh dulu dia memperendahkan kau'

    Macam-macam persoalan yang dihadapi..tapi saya tetap menjadi kawan dia walaupun baru 3 tahun..tapi saya tetap dengannya walaupun hati sangat terluka dengan sikapnya yang agak manja tapi kadang-kadang menyenangkan..sampai di sini saja..harap saya tak keliru memilih kawan..Amin






Comments

akmaL said…
harap dapat membuat keputusan yg terbaik :)

Popular posts from this blog

Programme Visual Culture Studies Uitm

Story of Life

Jgn GIVE UP !