Kursus Asas Pertahanan Awam

Assalamualaikum :)

 Hi semua!!!7-9 Feb yang lepas saya telah menyertai Kursus Asas Pertahanan Awam.ahahahhaha.macam lawak jaaa Marzatul Alia niii.serious dulu sebelum masuk form 6 memang anti teruklah kalau bab-bab nak aktif koko.kalau ada koko cuma tick nama terus tak ambil tahu program apa.see terukkan saya.uhuhuhu.aku yang dulu bukanlah yang sekarang ehhh!heee

  Petang nanti nak kena pergi,tapi dalam pukul 10 pagi macam tuu baru dapat inform yang nak kena pergi.choiiii.agaklah kan dimana baju,tracksuit,tudung, haihhh saya ni dah laaa bab-bab macam ni lemah..memang selalu letak merata then hilang barulah sesali dengan perbuatan tuuu. *take a note :Jangan jadi macam saya ehhh :)
 
  Walaupun lambat dapat inform tapi ramai jugaklah yang pergi..uhuhuhu..naik truck pulak,memang suka pun.serius suka.HAHAHAHA..dah la bawak macam nak drift memang budak laki yang duduk dekat bawah tuuu tak tergolek dekat budak perempuan niii.hummm.actually truck penuh,.yang perempuan duduk atas kerusi,yang lelaki duduk bawah .hmmm.naseb lelaki berapa kerat jaaa.kalau ramai.habis lahhh.tidakkk!

   Aktiviti dekat sana best sangat,Kawad kaki yang dulu tak suka tuu lahh sekarang nak suka sangat.kihkihkih.tengok hati manusia senangnya berubah.hukhuk.
Tapi tak semua aktiviti saya sertai,sebab saya sakit.hmmmmm.apalah naseb.
rasa macam rugi pulak sebab dah pergi tapi tak sertai semua kelas yang ada.macam tak cukup ilmu ja tentang JPAM.

    Lepas dah sertai kursus ni semua dah jadi anggota JPAM,ikut saja bila nak bertugas.Yeahhh!bertugas demi negara tercinta :*
Harap dapat buat yang terbaik untuk JPAM :D

Saya Anggota JPAM 

Comments

Popular posts from this blog

Programme Visual Culture Studies Uitm

Story of Life

Jgn GIVE UP !