-

Assalamualaikum

  Ehem-ehem , lamanya tak update blog, HAHAHAHAHA

  Alhamdulilah hari ni dh 3 syawal , waktu bulan puasa pun ,alhamdulilah semua sihat ,tp sebelum nk sambut Ramadhan tu, pak sedara aku masuk icu, mmg selalu ulang alik ke hospital , alhamdulilah jugak sbb dia dh semakin sihat, walaupun doktor suruh kami sekeluarga tabahkan hati redha, tapi pak sedara aku tu kuat semangat untuk hidup , Alhamdulilah .

  Raya tahun ni mmg tak rasa raya, HAHAHAHHA, gambar raya pun tk amik, kuih raya malam raya hri tu baru kalut buat, alhamdulilah baju raya ada org sponsor, TERIMA KASIH ,bos Shanim's Collection, hihihi, rumah deco biasa-biasa je, janji kita sambut satu syawal dgn hati yg gembira, huhuhu

  

  UMMM, aku rasakan tak tahu nk taip apa dah, yelaahhh ,tak selalu menaip, lettop pun dh jarang buka, selalu simpan je, okaylaaa ,aku nk ucapkan ,SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN ,Salam .

Comments

Popular posts from this blog

Programme Visual Culture Studies Uitm

Jgn GIVE UP !

Story of Life